Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις, σχετικά με τα εκπαιδευτικά προγράμματα, την πιστοποίηση, το λογισμικό/software και τεχνικά θέματα.

Εάν έχετε κάποια απορία/ερώτηση/πρόβλημα που δεν καλύπτεται από τα παρακάτω, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας μέσω των Συζητήσεων ή ανοίγοντας ένα Αίτημα Υποστήριξης. (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ)

Εάν δεν έχετε γραφτεί στα εκπαιδευτικά μας προγράμματα και θέλετε πληροφορίες, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας ΕΔΩ

Εκπαιδευτικά Θέματα

Πώς αγοράζω το πρόγραμμα που θέλω;

Για να εγγραφείτε σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μάθημα ή σεμινάριο, θα πρέπει πρώτα να το αγοράσετε, ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

  • Από τη σελίδα https://stepupadvisor.gr/elearning/ επιλέξτε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει
  • Μεταβείτε στη σελίδα του προγράμματος και πατήστε το κουμπί “Αγορά”
  • Η ένδειξη στο κουμπί αλλάζει σε “Καλάθι αγορών”
  • Πατήστε ξανά το κουμπί με την ένδειξη “Καλάθι αγορών” ώστε να μεταβείτε στο καλάθι.
  • Ελέγξτε τα στοιχεία του προϊόντος και πατήστε “Ολοκλήρωση Παραγγελίας”
  • Μεταβαίνετε στη σελίδα ταμείου “Checkout”. Εδώ θα πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας.
  • Σημειώστε το “Όνομα χρήστη λογαριασμού” και τον “Κωδικό πρόσβασης” και διατηρήστε τα σε ασφαλές μέρος, καθώς με αυτά θα συνδέεστε κάθε φορά στη πλατφόρμα.

  • Επιλέξτε έναν από τους τρόπους πληρωμής και πατήστε “Αποστολή Παραγγελίας”.

  • Αν πληρώσετε με κάρτα μέσω Πειραιώς, η πληρωμή, εφόσον είναι επιτυχής, εγκρίνεται αυτόματα και η πρόσβαση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενεργοποιείται εντός 24 ωρών. Αν πληρώσετε με Άμεση Τραπεζική Μεταφορά, θα δοθεί πρόσβαση στο πρόγραμμα, όταν γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας (1 με 3 εργάσιμες μέρες).

Έχω ολοκληρώσει την αγορά. Πώς κάνω εγγραφή;

Εφόσον έχετε αγοράσει κάποιο από τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα και έχετε ενεργή συνδρομή, δημιουργείται αυτόματα τον προσωπικό σας λογαριασμό στη σελίδα μας κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης παραγγελίας. Μπορείτε να συνδέεστε στο λογαριασμό σας όποτε επιθυμείτε και να συνεχίζετε την παρακολούθηση των βίντεο.

Εάν θέλετε να επανασυνδεθείτε στη πλατφόρμα e-learning, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα:

  • Από το επάνω μενού στα δεξιά, πατήστε “Σύνδεση”

  • Στο pop-up που θα ανοίξει βάλτε τα στοιχεία σας (το “Όνομα χρήστη λογαριασμού” και τον “Κωδικό πρόσβασης” που δώσατε όταν αγοράσατε το πρόγραμμα). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το email σας αντί του ονόματος χρήστη.

  • Εάν δε θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον επαναφέρετε πατώντας “Ξέχασες τον κωδικό;” και ακολουθώντας τις οδηγίες.
  • Εάν η σύνδεση σας είναι επιτυχής, πάνω δεξιά στο μενού θα πρέπει να βλέπετε τις επιλογές “Προφίλ” και “Αποσύνδεση”. Αν δε βλέπετε αυτές τις επιλογές ανανεώστε τη σελίδα.

  • Πατώντας την επιλογή “Προφίλ” θα μεταβείτε στη σελίδα του προφίλ σας, όπου θα βρείτε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα.
  • Στην καρτέλα “Προγράμματα” επιλέξτε “Χωρίς Εγγραφή” ώστε να εμφανιστεί η λίστα με τα σεμινάρια και τα μαθήματα που έχετε αγοράσει αλλά δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα
  • Επιλέξτε το πρόγραμμα που θέλετε και μεταβείτε στη σελίδα του.
  • Δεξιά στην οθόνη σας θα δείτε το κουμπί “Εγγραφή”. Πατήστε το, όταν επιθυμείτε να ξεκινήσετε την εκπαίδευση σας. Μην ξεχνάτε: Η συνδρομή σας μετράει από την ημέρα που κάνετε εγγραφή.

Προφίλ: Που μπορώ να δω τις ρυθμίσεις του λογαριασμού μου;

Κάθε φορά που συνδέεστε στη πλατφόρμα, θα πρέπει να μεταβαίνετε στη σελίδα Προφίλ (εμφανίζεται επάνω δεξιά, αφού ολοκληρωθεί επιτυχώς η σύνδεση σας), ώστε να έχετε πρόσβαση στα προγράμματα που έχετε κάνει εγγραφή, στις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας κ.ά.

Η αρχική σελίδα του Προφίλ σας, παρουσιάζει τέσσερις καρτέλες:

  • Προγράμματα: Εδώ θα βρείτε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα στα οποία έχετε γραφτεί. Μπορείτε να επιλέξετε να προβάλλετε τα προγράμματα ανά κατηγορία (Ολοκληρωμένα, Επιτυχής ολοκλήρωσης, Αποτυχία, Χωρίς Εγγραφή). Επιλέγοντας ένα Πρόγραμμα μεταβαίνετε στη σελίδα του και μπορείτε να συνεχίσετε την εκπαίδευσή σας.
  • Παραγγελίες: Εδώ θα βρείτε τα στοιχεία για όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει.
  • Ρυθμίσεις: Εδώ μπορείτε να αλλάξετε και να προσαρμόσετε όπως επιθυμείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και τον τρόπο που φαίνεστε ως χρήστης μέσα στη πλατφόρμα.
  • Αποτελέσματα Κουίζ: Εδώ παρουσιάζεται μια λίστα με όλα τα quiz των προγραμμάτων που έχετε γραφτεί, τη κατάσταση, το ποσοστό επιτυχίας και τον χρόνο ολοκλήρωσης. Μπορείτε έτσι να ανατρέξετε και να ξανακάνετε κάποια quiz που ίσως σας διέφυγαν.

Έχω κάνει εγγραφή. Πώς έχω πρόσβαση στα μαθήματα;

Εφόσον έχετε κάνει σύνδεση στη πλατφόρμα, μεταβαίνετε στο Προφίλ σας και στη καρτέλα Προγράμματα, κάνετε κλικ πάνω στο Πρόγραμμα που θέλετε να συνεχίσετε.

Η ενέργεια αυτή σας οδηγεί στη σελίδα του αντίστοιχου προγράμματος eLearning, όπου βλέπετε πάνω δεξιά τα “Αποτελέσματα Προγράμματος” και τον υπολοιπόμενο χρόνο για να ολοκληρώσετε την εκπαίδευση:

  • Τα Αποτελέσματα Προγράμματος θα είναι 0% ώσπου να ολοκληρώσετε με επιτυχία το Τελικό Κουίζ. Τότε το ποσοστό θα αλλάξει στο βαθμό του τελικού κουίζ.
  • Ο υπολοιπόμενος χρόνος για να ολοκληρώσετε το μάθημα σας δείχνει πόσο χρόνο έχετε ώσπου να λήξει η συνδρομή σας.

Μεταβείτε στα περιεχόμενα του προγράμματος και πατήστε πάνω στο μάθημα που θέλετε να παρακολουθήσετε.

Πότε ξεκινούν τα μαθήματα;

Δεν υπάρχει ημερομηνία έναρξης. Ξεκινάτε και ολοκληρώνετε τα μαθήματα όποτε σας βολεύει!

Μήπως δυσκολευτώ επειδή τα μαθήματα είναι Online;

Η online εκπαίδευση είναι ο καλύτερος και ευκολότερος τρόπος εκπαίδευσης, ειδικά για τους ενήλικες. Αυτό αποδεικνύεται από τη μεγάλη επιτυχία της online εκπαίδευσης παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα e-learning το Step Up είναι πάρα πολύ απλή (πολύ πιο απλή από τα moodle των σχολών) και υπάρχουν οδηγίες για τη πλοήγηση σας στο μάθημα. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνείτε μαζί μας άμεσα και το λύνουμε!

Τι πρέπει να κάνω όταν παρακολουθώ τα μαθήματα;

Από το Προφίλ σας, μεταβείτε στη σελίδα του εκπαιδευτικού προγράμματος που έχετε αγοράσει. Η πρόσβαση στα μαθήματα δίνεται από τα περιεχόμενα του προγράμματος.

Για να μεταβείτε στα περιεχόμενα του προγράμματος θα πρέπει να πατήσετε την επιλογή “Περιεχόμενα”, στο μενού ακριβώς κάτω από τον υπολοιπόμενο χρόνο.

Στη συνέχεια, πατάτε επάνω στον τίτλο του μαθήματος που θέλετε να παρακολουθήσετε και μπαίνετε στο περιβάλλον του προγράμματος.

Όταν ολοκληρώνετε τη παρακολούθηση ενός μαθήματος, προτείνουμε να πατάτε το κουμπί “Complete” κάτω δεξιά. Με αυτό το τρόπο το μάθημα θα επισημανθεί ως ολοκληρωμένο και θα εμφανιστεί η πράσινη ένδειξη ολοκλήρωσης στα περιεχόμενα του προγράμματος.

Αυτό βοηθά εσάς στο να έχετε εικόνα της προόδου σας.

Πόση διάρκεια έχουν τα βίντεο;

Κάθε βιντεομάθημα είναι μικρό σε διάρκεια (5-10 λεπτά) για να μπορείτε να παρακολουθήσετε σιγά-σιγά. Εκτός από τα βίντεο, υπάρχουν κουίζ και ασκήσεις.

Μπορώ να παρακολουθήσω τις ενότητες με τη σειρά που θέλω;

Η παρακολούθηση των ενοτήτων γίνεται με τη σειρά που επιθυμείτε εσείς. Παρ’όλα αυτά σας προτείνουμε την υφιστάμενη δομή για να υπάρχει συνοχή στον τρόπο εκμάθησης.

Υπάρχουν υποχρεωτικές ασκήσεις/εργασίες;

Μέσα σε κάθε πρόγραμμα υπάρχουν τεστ σε μορφή κουίζ τα οποία δεν είναι υποχρεωτικά. Προτείνουμε όμως την ολοκλήρωσή τους για τη βέλτιστη εκπαίδευσή σας.

Το τελικό κουίζ κάθε προγράμματος είναι υποχρεωτικό για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος.

Πώς μπορώ να κάνω τα κουίζ των ενοτήτων;

Οι ενότητες των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μπορεί να περιλαμβάνουν κουίζ που σας βοηθούν να κατανοήσετε την ύλη.

ΤΑ ΚΟΥΙΖ ΤΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΑΣ!

Για να ξεκινήσετε το κουίζ πρέπει να πατήσετε START. Ο χρόνος που έχετε για να ολοκληρώσετε το κουίζ είναι συγκεκριμένος και αναγράφεται δίπλα στην ένδειξη Time.

Τα κουίζ των ενοτήτων διαθέτουν διάφορες ευκολίες:

  • Αν βρίσκεστε σε ένα κουίζ και πατήσετε το κουμπί HINT θα σας δοθεί μια πληροφορία που θα σας βοηθήσει να βρείτε τη σωστή απάντηση.
  • Αν πατήσετε το κουμπί CHECK το σύστημα θα σας ενημερώσει για τη σωστή απάντηση.

Σε κάθε ερώτηση του κουίζ επιλέγετε την απάντηση και στη συνέχεια πατάτε NEXT για να προχωρήσετε στην επόμενη ερώτηση. Αν θέλετε να μεταβείτε στη προηγούμενη ερώτηση πατάμε PREV.

Για να θεωρηθεί το κάθε κουίζ ως ολοκληρωμένο, θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί COMPLETE όταν απαντήσετε όλες τις ερωτήσεις. Στην οθόνη θα δείτε τις σωστές και τις λάθος απαντήσεις σας καθώς και το χρόνο ολοκλήρωσης.

Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε τα κουίζ των ενοτήτων αρκετές φορές, οι οποίες εμφανίζονται στο κουμπί RETAKE.

Επίσης έχετε τη δυνατότητα να ανατρέξετε στις απαντήσεις που δώσατε πατώντας το κουμπί REVIEW.

Πόσο πρέπει να πάρω στο Τελικό Κουίζ για να θεωρηθεί η εξέταση επιτυχής;

Σε κάποια προγράμματα, η έκδοση της Βεβαίωσης Ολοκλήρωσης από το Step Up γίνεται μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση του Τελικού Κουίζ.

Το Τελικό Κουίζ δε διαθέτει τις ευκολίες (HINT, CHECK) που διαθέτουν τα κουίζ των ενοτήτων. Επίσης έχετε 3 ευκαιρίες να το ολοκληρώσετε επιτυχώς και ο βαθμός επιτυχίας είναι 70%.

Η επιτυχής ολοκλήρωση του Τελικού Κουίζ οδηγεί σε Βεβαίωση Ολοκλήρωσης που εκδίδεται αυτόματα από το σύστημά μας.

Στο Τελικό Κουίζ, σε περίπτωση πρώτης αποτυχίας και επανάληψης, οι ερωτήσεις του τεστ θα είναι οι ίδιες;

Ναι, οι ερωτήσεις του Τελικού Κουίζ παραμένουν ίδιες. Παρ’ όλα αυτά, το Τελικό Κουίζ δε διαθέτει τις ευκολίες (HINT, CHECK) που διαθέτουν τα κουίζ των ενοτήτων, επομένως δεν θα γνωρίζετε τις σωστές απαντήσεις.

Στο Τελικό Κουίζ, οι ερωτήσεις εμφανίζονται ανά ενότητα;

Όχι, δεν τηρείται κάποια συγκεκριμένη σειρά ανά Ενότητα. Οι περισσότερες ερωτήσεις του Τελικού Κουίζ είναι διαμορφωμένες ως σενάρια, με σκοπό να κληθείτε να συνδυάσετε τις γνώσεις που αποκτήσατε από την εκπαίδευση.

Είναι υποχρεωτικό το Τελικό Project;

Κάποια εκπαιδευτικά προγράμματα απαιτούν την ολοκλήρωση ενός ατομικού project για να θεωρηθούν ολοκληρωμένα επιτυχώς (Τελικό Project).

Επομένως, η ολοκλήρωση του Τελικού Project είναι υποχρεωτική για τα εκπαιδευτικά προγράμματα που το απαιτούν.

Αναφέρεται το Τελικό Project στη Βεβαίωση;

Η ολοκλήρωση του Τελικού Project, οδηγεί στη χορήγηση Βεβαίωσης Επιτυχούς Ολοκλήρωσης με αναφορά στον τίτλο και τα περιεχόμενα του Project που ολοκληρώσατε.

Αν δεν κάνω το Τελικό Project, θα λάβω κάποια βεβαίωση

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παρακολούθηση του υλικού της εκπαίδευσης, αλλά δεν υποβάλλετε το Τελικό Project, θα λάβετε μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Όταν ολοκληρώσω το πρόγραμμα, λαμβάνω κάποια Βεβαίωση;

Ναι, με την επιτυχή ολοκλήρωση του κάθε προγράμματος, δηλαδή την επιτυχία σας στην αντίστοιχη τελική εξέταση (π.χ. Τελικό Κουίζ ή Τελικό Project) λαμβάνετε Βεβαίωση Επιτυχούς Ολοκλήρωσης από το Step Up.

Τι είναι το StepUp Award?

Το StepUp Award είναι μια ειδική μορφή βεβαίωσης επιτυχούς ολοκλήρωσης η οποία εκδίδεται όταν ολοκληρώσετε ένα από τα σύντομα online σεμινάρια 1-week

Στο StepUp Award αναφέρεται ο τίτλος του σεμιναρίου και η χρονική περίοδος κατά την οποία το παρακολουθήσατε.

Πώς εκδίδεται η Βεβαίωση Ολοκλήρωσης;

Όταν η αξιολόγηση γίνεται με Τελικό Κουίζ:

  • Η Βεβαίωση Επιτυχούς Ολοκλήρωσης από το Step Up εκδίδεται αυτόματα, σε ηλεκτρονική μορφή, και μπορείτε να τη βρείτε στο Προφίλ σας, στην Καρτέλα Certificates.

Στην περίπτωση που η αξιολόγηση γίνεται με Τελικό Project:

  • Το σύστημα εκδίδει αυτόματα τη Βεβαίωση Παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή, και μπορείτε να τη βρείτε στο Προφίλ σας, στην Καρτέλα Certificates. Η έκδοση της Βεβαίωσης Επιτυχούς Ολοκλήρωσης γίνεται από εμάς, μετά την αξιολόγηση του ατομικού σας project.

Έλαβα την ηλεκτρονική βεβαίωση από το σύστημα, αλλά το όνομά μου δεν εμφανίζεται σωστά! Πώς μπορώ να το διορθώσω;

Στη σελίδα του Προφίλ σας, στην Καρτέλα Ρυθμίσεις, μπορείτε να δώσετε το πλήρες όνομά σας στα πεδία Όνομα και Επώνυμο. Εφόσον αποθηκευθούν οι αλλαγές, η Βεβαίωση θα τροποποιηθεί κατάλληλα.

Πόσο διαρκεί η συνδρομή μου;

Στο Step Up διαθέτουμε εκπαιδευτικά προγράμματα με συνδρομή 12 μηνών και 6 μηνών.

Η διάρκεια της συνδρομής, διαφοροποιείται ανάλογα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και παρουσιάζεται στη κεντρική σελίδα κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος.

Επίσης, ως εγγεγραμμένος/συνδεδεμένος χρήστης, μπορείτε να βλέπετε τον χρόνο που απομένει για τη λήξη της συνδρομή σας, στη κεντρική σελίδα κάθε προγράμματος.

Τι περιλαμβάνει η συνδρομή μου;

Με τη συνδρομή σας σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, κερδίζετε την αδιάλλειπτη πρόσβαση στα video και το υλικό των μαθημάτων, καθώς και πρόσβαση σε κάθε επιπλέον υλικό που θα ανεβαίνει στη πλατφόρμα του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος.

Στα πλαίσια της συνδρομής σας, έχετε τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τις καθηγήτριες/δημιουργούς των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, για την επίλυση αποριών, μέσω ειδικής Φόρμας Επικοινωνίας ΕΔΩ

Τέλος, έχετε πρόσβαση στην αντίστοιχη κλειστή Συζήτηση του εκπαιδευτικού προγράμματος (πρόσβαση μόνον σε συνδεδεμένους χρήστες) ΕΔΩ

Πότε λήγει η συνδρομή μου;

Η συνδρομή ξεκινά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και λήγει όταν περάσει η αντίστοιχη διάρκεια συνδρομής.

Εαν ολοκληρώσω το Τελικό Κουίζ/ Project πριν τη λήξη της συνδρομής, θα συνεχίσω να έχω πρόσβαση στο υλικό;

Ανεξάρτητα από το πότε θα ολοκληρώσετε το Τελικό Κουίζ, η συνδρομή σας θα συνεχίσει ως που να ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της Συνδρομής. Ακόμα και αν έχετε ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό που υπάρχει αλλά και στο νέο που θα ανεβαίνει.

Μπορώ να μοιραστώ τον λογαριασμό μου;

Κάθε εγγραφή αντιστοιχεί σε έναν και μόνο εκπαιδευόμενο. Σε περίπτωση εντοπισμού παραβίασης αυτού του κανόνα, ο εκπαιδευόμενος διαγράφεται και διακόπτεται η πρόσβαση στο υλικό.

Μπορώ να κατεβάσω τα βίντεο στον υπολογιστή μου;

Όχι, τα εκπαιδευτικά μας βίντεο είναι διαθέσιμα μόνο για προβολή σε αυτόν τον ιστότοπο.

Θα μου μείνει κάποιο υλικό μετά τη λήξη της συνδρομής;

Κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαθέτει αναλυτικό ebook και αρχεία εξάσκησης τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας και να εκτυπώσετε.

Μπορώ να επικοινωνώ με την καθηγήτρια του εκπαιδευτικού προγράμματος;

Ναι, μπορείτε να επικοινωνείτε με την καθηγήτρια του εκπαιδευτικού προγράμματος που παρακολουθείτε,  δημιουργώντας Αίτημα Υποστήριξης και επιλέγοντας ως θέμα το “Εκπαιδευτικό/Επικοινωνία με Καθηγήτριες” στο ανάλογο πεδίο.

Δημιουργία αιτήματος υποστήριξης

Μπορώ να επικοινωνήσω με την καθηγήτρια τηλεφωνικά ή μέσω skype;

Ο καλύτερος τρόπος να απαντηθεί άμεσα και σωστά κάθε απορία σας είναι να δημιουργήσετε Αίτημα Υποστήριξης επιλέγοντας ως θέμα το “Εκπαιδευτικό/Επικοινωνία με καθηγήτριες” στο ανάλογο πεδίο.

Δημιουργία αιτήματος υποστήριξης

Εφόσον το θέμα σας δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω email τότε θα σας προτείνουμε εμείς επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή skype.

Σχετικά με την Πιστοποίηση

Έχω τη δυνατότητα Πιστοποίησης;

Με την ολοκλήρωση των προγραμμάτων του Step Up, και εφόσον αυτά παρέχουν τη δυνατότητα Πιστοποίησης (αναγράφεται στη σελίδα κάθε προγράμματος) μπορείτε να λάβετε μέρος σε Εξετάσεις Πιστοποίησης σε ανεξάρτητο Εξεταστικό Κέντρο.

Σε τι διαφέρει η Πιστοποίηση από τη Βεβαίωση;

Η Βεβαίωση παρέχεται από εμάς (τον φορέα εκπαίδευσης) και πιστοποιεί ότι παρακολουθήσατε και ολοκληρώσατε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Η Πιστοποίηση αφορά τις γνώσεις σας και εκδίδεται από Ανανγωρισμένο Ανεξάρτητο Φορέα, μετά από την επιτυχία σας στις εξετάσεις του Φορέα.

Που θα μου χρησιμεύσει η Πιστοποίηση;

Η Πιστοποίηση των γνώσεών σας είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στο βιογραφικό σας και μπορεί να είναι χρήσιμη σε αιτήσεις για μεταπτυχιακά και διδακτορικά.

Είναι υποχρεωτική η συμμετοχή μου στις εξετάσεις Πιστοποίησης;

Όχι. Η εκπαίδευση σας μπορεί να γίνει και να ολοκληρωθεί κανονικά χωρίς καμία υποχρέωση για συμμετοχή σε εξετάσεις Πιστοποίησης.

[GlobalCert] Πιστοποίηση για το SPSS

Για τα εκπαιδευτικά προγράμματα του SPSS, Φορέας Πιστοποίησης είναι η GlobalCert.

Δείτε σχετικά με τη Πιστοποίηση για το SPSS:

Πιστοποίηση εξειδικευμένων γνώσεων Global Advanced

Η GlobalCert είναι αναγνωρισμένος Φορέας Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού με συνεχή και εδραιωμένη παρουσία στον τομέα της πιστοποίησης.

Η πολυετής έρευνα και εμπειρία στον χώρο των πιστοποιήσεων έχει καταστήσει την GlobalCert έναν από τους πιο μεγάλους και αξιόπιστους φορείς πιστοποίησης με διεθνές κύρος.

Το εξεταστικό της σύστημα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί σε συνεργασία με το ερευνητικό κέντρο του Πανεπιστημίου Πειραιώς και τα πιστοποιητικά της GlobalCert φέρουν τη σφραγίδα του.

Που γίνονται οι Εξετάσεις Πιστοποίησης;

Οι Εξετάσεις Πιστοποίησης γίνονται σε Ανεξάρτητα Εξεταστικά Κέντρα.

Για την Πιστοποίηση Global Advanced SPSS, oι εξετάσεις Πιστοποίησης οργανώνονται από το Εξεταστικό Κέντρο της AxxonPlus.

Πότε γίνονται οι Εξετάσεις Πιστοποίησης;

Εξετάσεις Πιστοποίησης γίνονται κάθε εβδομάδα.

Θέλω να συμμετέχω στις Εξετάσεις Πιστοποίησης. Ποια είναι η διαδικασία;

Αρχικά, συμπληρώνετε τη φόρμα για να δημιουργήσετε Αίτημα συμμετοχής στις Εξετάσεις Πιστοποίησης

Στη συνέχεια, λαμβάνετε email με οδηγίες για τον τρόπο, τον τόπο και το χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων.

Η διαδικασία της Πιστοποίησης είναι ανεξάρτητη από την εκπαίδευση που λαμβάνετε από εμάς.

Ως εκ τούτου, έχει ένα επιπλέον κόστος, το οποίο δεν περιλαμβάνεται στο κόστος των προγραμμάτων εκπαίδευσης.

Το επιπλέον κόστος είναι 80€ για όλη την Ελλάδα. Η καταβολή του ποσού αυτού γίνεται στο Εξεταστικό Κέντρο.

Όταν ολοκληρώσετε την ύλη του εκπαιδευτικού προγράμματος και επιθυμείτε να λάβετε μέρος στις Εξετάσεις Πιστοποίησης, θα πρέπει να ανοίξετε Αίτημα συμμετοχής στις Εξετάσεις Πιστοποίησης

Θέματα Software/Λογισμικού

Ποια έκδοση του SPSS να κατεβάσω;

Για τη συμμετοχή σας στα εκπαιδευτικά προγράμματα, προτιμήστε τις εκδόσεις SPSS  20 ως 25.

Οι διαφορές μεταξύ των διαφορετικών εκδόσεων δεν είναι πολύ μεγάλη. Αν έχετε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ήδη εγκατεστημένη, δεν θα έχετε πρόβλημα.

Που θα βρω το SPSS;

Για τη συμμετοχή σας στην εκπαίδευση, θεωρούμε βέλτιστο το να έχετε αντίγραφο του λογισμικού SPSS (κάποια από τις εκδόσεις 20 ως 25) στον υπολογιστή σας, ή το αντίστοιχο λογισμικό ανοικτού κώδικα PSPP.

Χωρίς τη πρόσβαση στο λογισμικό SPSS/PSPP μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βίντεο και να απαντήσετε στα quiz, αλλά δεν θα μπορείτε να εξασκηθείτε πρακτικά.

Το SPSS είναι ένα πρόγραμμα επί πληρωμή και έχετε πλήρη ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση αν είστε ενεργός φοιτητής σε κάποια σχολή.

Εάν δεν έχετε πρόσβαση ως φοιτητής, μπορείτε να κατεβάσετε το λογισμικό στη δοκιμαστική έκδοση, κάνοντας εγγραφή στο site της IBM. Από τη στιγμή που θα το εγκαταστήσετε θα παραμείνει ενεργό για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο:

Πρόσβαση στη δοκιμαστική έκδοση SPSS

Θέλω να αγοράσω συνδρομή στο SPSS. Μπορείτε να με κατευθύνετε;

Υπάρχουν retailers, όχι όμως στην Ελλάδα, οι οποίοι εμπορεύονται συνδρομές στο SPSS σε ειδικές τιμές για φοιτητές.

Η επίσημη λίστα των retailers βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.ibm.com/us-en/marketplace/spss-statistics-gradpack/details

Αν δεν έχω δωρεάν πρόσβαση στο SPSS, τι μπορώ να κάνω;

Εάν δεν υπάρχει πρόσβαση στο SPSS σας προτείνουμε να κατεβάσετε εντελώς δωρεάν, το λογισμικό ανοικτού κώδικα PSPP.

Το PSPP διαθέτει όλες τις σημαντικές εντολές που χρησιμοποιούμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκτός από τη δημιουργία boxplot, την ανάλυση post hoc στην ANOVA, το συντελεστή Spearman’s rho και δεν διαθέτει τις σύνθετες επιλογές της γραμμικής παλινδρόμησης (stepwise, blocks).

Που θα βρω το PSPP;

Εάν δεν έχετε καθόλου πρόσβαση στο SPSS, μπορείτε να κατεβάσετε έντελώς δωρεάν το αντίστοιχο λογισμικό ανοικτού κώδικα (PSPP) το οποίο και θα βρείτε στο παρακάτω link:

Πρόσβαση στο λογισμικό ανοικτού κώδικα PSPP

Εσείς τι προτείνετε;

Εμείς, προτείνουμε να κατεβάσετε το PSPP. Σας δίνει πρόσβαση για πάντα στις δυνατότητες του στατιστικού πακέτου. Διαθέτει σχεδόν όλες τις σημαντικές εντολές που χρησιμοποιούμε στην εκπαίδευση (εκτος από ελάχιστες επιλογές) και το περιβάλλον είναι σχεδόν πανομοιότυπο. Επίσης, το γεγονός ότι είναι δωρεάν αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα!

Διευκρινίζουμε ότι:

  • Σε περίπτωση που διαφοροποιούνται κάποια βήματα, κάτω από το βίντεο θα βρείτε τις αντίστοιχες οδηγίες για το PSPP.
  • Όσον αφορά την παρουσίαση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων, οι οδηγίες που σας δίνουμε αφορούν και τα δύο λογισμικά.

Τεχνικά θέματα

Στο παράθυρο Σύνδεσης χρειάζεται να εισάγετε τα στοιχεία του λογαρισμού σας, τα οποία που υποβάλατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Αν έχετε ξεχάσει το όνομα χρήστη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το email σας στη θέση του.

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, θα πρέπει κατά τη Σύνδεση να πατήσετε το link “Ξέχασες τον κωδικό;” ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε νέο κωδικό.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα, μπορείτε να μας στείλετε Αίτημα Υποστήριξης επιλέγοντας ως θέμα το “Τεχνικό πρόβλημα ή ερώτηση” στο ανάλογο πεδίο.

Δημιουργία αιτήματος υποστήριξης